Sunday, August 3, 2008

ياهووووووووووووووووووووووووووووو

التاج

ال ايه جالى تاج

انا بجد فرحانه اوى مع انه صعب شويه

انى اذكر 16 صفه عن نفسى

بس انا هحاول

وانتو

اسمعونى


1

انا طيبه زياده عن اللزوم ودى بصراحه انا بعتبرها غلطه يمكن فى سنى حاجه كويسه لاكن بعد كده بيسموا الانسان الطيب الايام دى انو عبيط زياده عن اللزوم


2

انا عصبيه جدا البيت كلو بيقول كده وكمان بيقولوا انى وارثاها من مين الله اعلم كل واحد عارف نفسه


3

عنيده جدا وبصراحه بينى وبينكوا كده بحب عندى جدا

4

مش بحب الحال المايل اكيد فاهمين والانسان التافه ده بحتقره جدا وبحس انو مش لازم

يعيش لانى بعتبر ان لو الانسان مش ليه هدف عمره ما هيتحرك

وبستغرب جداا من الانسان التافه وعلى طول بسال نفسى ماشى بطريق

تفكيرازاى؟؟؟؟؟؟؟؟

5

بحب الافراح اووى مش عارفه ليه وبجد نفسى اعرف

6

بحب السفر اوى وحلم عمرى انى الف العالم كله لدرجه انى فكرت فى يوم من الايام انى اشتغل مضيفه طيران

7

بكره الحزن اووى ليه مش عارفه بس بحس ان الحزن وقت بنضيعه وفيه عاده وحشه جدا اتعلمتها قريب انى لو هموت من جوه منزلش دمعه قدام حد او ابين انى حزينه ابدا واخبى جوايا

8

فى الحاجات المهمه اوى فى حياتى سواء شخصيه او غير

بكون كتومه لابعد حدود

9

بفكر كتييير اوى وساعات من كتر التفكير بصدع ومش بقدر ابطل تفكيروخصوصا مستقبلى انا بفكر فيه معظم الوقت

10

بعيط بينى وبين نفسى كتير مره واحده صحبتى قالتلى انى ممكن ادخل موسوعه غينيس فى العياط لا وكمان اكسب

11

واثقه من نفسى جدا بس مش مغروره نهائى بس ثقتى بنفسى بس فى الحدود الى تخلينى اعرف اعيش مع البشر

12

بحب اى انسان بسرعه جدا وبنفس السرعه بكتشف انو انسان مش كويس

13

مش بحب التطفل وبتعصب جدا لما بلاقى حد بيدخل جوه حياتى من غير ما اسمح له بكده

14

بحاول على اد ما اقدر اعامل الناس زى ما بيعملونى

15

مش بتعلم من اخطائى ودى حاجه مش بفتخر بيها

16

مش بحب النصيحه ودى حاجه سيئه جدا وعلى اد ما اقدر بحاول اغيرها


شكرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
جدااااااااااااااااااااااااااااااااا

15 comments:

حسن حنفى said...

بسم الله ماشاء الله

اجابات ممتازه

:p

مدونه رائعه انمني التواصل

Unknown said...

ايه الصراحة الجميلة دى
واللى أنا مستغرب له أن أكثر صفات متناقضة لكن اللى يقرب منها يلاقيها مش متناقضة ولا حاجه يعنى مثلا بتحبى الأفراح طبيعى هتكرهى الحزن طيبة جدا ودى حاجه جميلة لكن فى ناس ميستهلوش أنك تكونى طيبة معاهم
بس أنا عايزك التاج الجاى تكونى عدلت من نفسك وتسمعى النصيحة وكدا يعنى ولا زى ما بتقولى هتعندى مع الكومنت وخلاص

تحياتى
مصطفى

حسن حنفى said...

اعتزلت التدوين

شكرا انكم قبلتوني في عالمكم الفتره

دي

ويشهد الله كم احببتكم فيه

البنت الشقيه said...

مبسوطه اوى انك زرتنى فى المدونه
تحياتى



egyboy
الانسان بطبعه متناقض ودى حكمه الله وحده فى الانسان
شكرااا جدا لتواصلك

البنت الشقيه said...

ومش تخاف مش هعدى الكومنت
وهعدل باذن الله
))))

إخوانى حتى النخاع said...

السلام عليكم ..


بجد مدونة رائعة

مش عارف أنا ليه مشوفتهاش من زمان خاااالص

**************************

ندخل دلقوتى فى التعليق على البوست الجميل دا


هوا بجد فيه صفات جميلة أوى وصفات وحشة

مع إن فيه صفات وحشة من عندك عندى انا برده

زى العنااااد .. ( بس انا من عندى اوى يعنى )


يعنى هيا عموما صفات حلوة .. والصفات الوحشة نحاول نغيرها لأن الإنسان مش إه وان لزما يكون عنده عيوب


وعلى حكاية الأفراح دى ... انا زيك بالظبط بموت فيها

بس المشكلة فى الصيف دا الى معظم الأفراح بتكون يوم الجمعة ويوم الجمعة بسافر القاهرة ولو مكنشى عندى سفر تنطلى حاجة على نفوخى


ويسعدنى جداااا أجاوب على السؤال بتاعك بتاع انتى ليه بتحبى الأفراح ..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
علشان بيكون فيه جاتوه وحاجة ساقعة ... دا كمان غير العشا الى ممكن بيتقدم


هههههههههههههههههههههههههههههه


يعنى مصلحة من الآخرة ..هههههههههه

**************************

على العموم إجابات موفقة جدااااا

وإن شاء الله انا هكون متابع لمدونتك علطول


وبجد انا بحب أشوف ناس فى سنى مدونين .. لأن العقلية بتكون متناسقة مع بعض حبة وبيكون فيه تواصل أكبر ..


ويسعدنى إنك تزورى مدونتى ...

ومعلش على التطويل الرهييييب دا :()


اخووووووووووووووووكى

البنت الشقيه said...

اخواتى حتى النخاع
اولا شكرا اوى على تعليقك وياعم طول براحتك ربنا موسعها على الاخر
وثانيا على حكايه الافراح
تصدق عندك حق انا ازاى مش فكرت فى الموضوع ده قبل كده

Nada said...

ايه الاجابات الجميلة دى يا لينا
مدونة عسل
هقرفك هنا كتير
ههههههههههههه

البنت الشقيه said...

طراقيعوا دا انا ليا اكبر شرف انك تفرفينى هنا
ههههههههههه

البنوته الشقيه

إخوانى حتى النخاع said...

صحيح .. نسيت اقولك

لو انتى عاوزة بانر قولى وانا اعملهولك

أصلى بقيت متطوع لبنارات لمدونات

لو عاوزة قوليلى المواصفات الى انتى عوزاه

يا تكتبهالى هنا

أو تبعتيلى رسالة الى

MOSTAFA_YEHIA33@HOTMAIL.COM
IKHWANGE_MASREY@YAHOO.COM

mohammad hamza said...

هههههههههه ..

بجد جميل جدا ..
صفات حلوة ياريت تبقى فينا كلنا ..

الا بس العناد والنصايح يارب تتغير ..

مدونة جميلة جدا جدا ..

nonni said...

اجاباتك حلوة اوى
اه افتكرت انك لا تتقبلى النصائح من أحد بس معلش تقبليها منى المرة دى نصيحة منى لازم تتخلصى من طيبتك الزايدة دى.

"تحياتى"

كلاكيت تانى وتانى said...

اجابات رائعة وصادقة جدا يالولو برغم انى مش عصبية بس انتى اللى مجننانى بعقلك الكبير ومنطقك المختلف دايما
اما التغيير فهيجى لوحدة تجارب الحياة بتعلم الانسان كتير وياما هتتعلمى وتصلحى وتغلطى
ماما
ولا اقولك نرمين عشان متزعليش ههههه

shoshta_ joker said...

السلام عليكم .......... انا شيمو مدونة جديد فى عالم التدون بقالى بس اسبوعين عجبنى اوى اسلوبك فى الكتابه .................... وعجبنى اوى البوست بتاع اول يوم فى المدارس وده الينك بتاع مدونتى هى متوضعه شويه بس انا لسه فى الاول ياريت تشوفيها وتقوليلى رايك وانا عوزرة اتعرفhttp://shemo-fashion.blogspot.comونتكلم

عبدالحليم said...

السلام عليكم تحياتى لهذة المدونة العظيمة ممكن انا المدونة عجبتنى ممكن تكلمينى على اللاميل دة abdo4395@yahoo.comوخلبالك انا يبقى ابن عمى عبدالهادى صاحب مدونة مصر فى خطر ودة النك بتاع المدونة بتعتى
http://abdo4395yahoocom-art.blogspot.com/