Tuesday, September 30, 2008

كل سنه وانت طيب وانتى طيبه



ياحلويين يا امميير العيد السنادى جى تقيل اوووى من كلو سواء غلاء فى الاسعار او سواء كان فى اللبس الى بقى كلوو شبه بعضو



قولولى اعمل ايه اللبس جننى السنه دى



كل يوم انزل وادور ادور ادور ومش بلاقى حاجه خااااالص



ويوم لما لقيت مش لقيت لون كارينا حلو



فقلت انزل بكره اجيبلو الباقى



ونزلت ومن هبلى خت البادى معايا عشان مش اتلخبط فى الالوان



ونسيته فى الميكروباص وضاااااااااع لبس العيد






واعد اعيط اعيط



(بستهبل عشان يجيبولى غيرو)






والنهارده قبل العيد بيوم



نزلت لوحدى وجبت طقم جديد بكل احتياجاته



خلال 3 ساعات بالظبط



وعلى فكره دا انجاااااااز كبير



اكيد البنات هيفهمونى اكتر من الولاد






المهم انا حبيت احكيلكوا عشان انا



دلوقتى بس اتاكد ان انكم حستدونى على دخلونى الثانويه العامه



(يا وحشييين)



:)



:)



انا دلوقتى خلصت ورجعت بلبس عيد جديد



بس ناقص حاجه مهمه









التحذيييييييييييييير






انا بحذركوا يا اخوانى ويا اصحابى من






داااااااااااا








الحلوياااااااااات والبسكوت والشيكولا
والذى منو
دوا بيخلوكم من اول قضمه تبقى بلونه تختوخه خالص
واوغى يغويكو زى ما عمل معايا السافل
ههههههههههه
تحياتى
بنوته هتبقى تختوخه

51 comments:

romansy said...

انا فرحان قوى ان دا اول تعليق
عشان اقولك
كل سنه وانتى بالف صحه وسلام
عيد سعيد عليكى وعلينا

كـــيــــــــارا said...

كل سنه وانتي طيبه

عيد سعيد

EMMY BABY said...

ههههههههههههههههه لا متخفيش مش هيغوينا

كل سنة وانتى طيبة

بجد فعلا ده انجاز انك تجيبى طقم فى 3 ساعات انا قلت هتقولى 3 ايام هههههههه

عيد سعيد عليكى

ليكى تاج عندى استلمى :)

تحياتى

ايمى

إِيمَان عَاطِفْ said...

كل عام وانتى الى الله اقرب وعلى طاعته ادوم
كل عام وانتى بخير ياقمر
عيد سعيد

حسن حنفى said...

3 ساعات بس مش معقول مش مصدق

:p

هههههههه

انا بقي ولد علشان كده مش فاهم

:p

كل سنه وانتي طيبه وبخير

يارب

نوسه وريمان فى هاكونا مطاطا said...

أسأل الله
أن يعطيك أطيب ما في الدنيا محبة الله
وأن يريك أفضل ما في الجنه رؤية الله
وأن يجمعك بأفضل خلقه رسول الله
وأن ينفعك بأنفع الكتب كتاب الله
وكل عام وأنتم بخير
عيد سعيد

أختكم فى الله said...

كل سنة وانتى طيبة يا حبيبتى

عيد سعيد ان شاء الله

سندس وأمل said...

كل عام وأنت بخير .....

تقبل الله منا ومنك صالح الأعمال

وإحنا صراحة بتغوينا الحجات دى

مأقولش ليك .....عيد سعيد

جوجو said...

السلام عليكم

ههههههههههههه

ازيك ياعسل

كل سنة وانتى طيبة

بس هو فعلا انجاز انك تجيبى طقم كامل فى 3 ساعات

هههههههههه

تحياتى

زى الهوا said...

وماله لما نبقى متختخين وبلونات , يااااااااريت , كل سنة وانتى طيبة

أحمد بكر said...

كل سنة و انتى طيبة و عيد سعيد

blue-wave said...

هههههههههههههه
اول مرة اعلق هنا
وبجد عاجبانى المدونه
وحكاية لبس العيد اللى ضاع دا:))
كل سنه وانتى طيبه

د/ رامي شهاب الدين said...

كل سنة وانتى طيبة

وعيد سعيد

تحياتى

Unknown said...

ايه اللون الكارينا دا
شكله شبه ايه يعني
انت بس قوليلي وانا هعرف على طول

:)

كل سنه وانت طيبه
ويارب سواق المكروباص يطلع جدع ويرجع الهدوم مهو مش هايلبسها يعني

تحياتي

Unknown said...

هههههههههههههه
انا اكتر حاجع عاجباني عين الجمل اللي على الغريبه
مش دي عين جمل برده
!؟؟؟
وودي غريبه اكيد صح؟
ههههههههههه

كلام على بلاطة said...

كل عام وانت بخير

محمد بدر said...

هههههههههههههههههههههههههه
جميل قوي بس بجد صعبت عليا خاااااااالص حاولي تركزي وتقرري
ادعوكي لزيارة مدونتي

محمد بدر said...

هههههههههههههههههههههههههه
جميل قوي بس بجد صعبت عليا خاااااااالص حاولي تركزي وتقرري
ادعوكي لزيارة مدونتي

the sniper said...

ههههههههه
كل سنة وانتى طبيبة يا اشقى بنوتة فى مصر

حسن حنفى said...

كل ده غياب

في انتظار اليوست القادم

:p

البنت الشقيه said...

romansy

وانت طيب
تحياتى
البنوته الشقيه

البنت الشقيه said...

كيارا
وانتى طيبه يا قمر
:)

تحياتى
البنوته الشقيه

البنت الشقيه said...

emmy baby

شكرا جدا على التاج انا قريب اوى باذن الله هحله

تحياتى
البنوته الشقيه

البنت الشقيه said...

ايمان عاطف دياب

وانتى طيبه يا قمرر

تحياتى
البنوته الشقيه

البنت الشقيه said...

حسن حنفى

انا كنت متاكده انك مفيش اى ولد هيفهم موضوع اللبس دا لانكم ببساطه وولااد

:)

تحياتى
البنوته الشقيه

البنت الشقيه said...

حسام وريمان فى هكونا مطاطا

ياااااارب

عيد سعيد

تحياتى
البنوته الشقيه

البنت الشقيه said...

اختكم فى الله

وحضرتك طيبه

تحياتى
البنوته الشقيه

البنت الشقيه said...

سندس وامل

منا عارفه انها بتغوى كل المصريين بالذات عشان كدا عملت التحذير

:)
تحياتى
البنوته الشقيه

البنت الشقيه said...

جوجو

وانتى طيبه يا قمر وشكرا جدا لمرورك

تحياتى
البنوته الشقيه

البنت الشقيه said...

زى الهوا

انتى لو رفيعا يبقى عادى وكلى براااااااحتك ويباختك بقى
بس انا مش بحسد لا خالص

:)

تحياتى
البنوته الشقيه

البنت الشقيه said...

بيكر

وحضرتك طيب

تحياتى
البنوته الشقيه

أختكم فى الله said...

ليكى عندى فى المدونة تاج

ياريت تروحى تحليه

البنت الشقيه said...

BLUE-WAVE

وحضرتك طيب وشكراا جدا لمرورك وياريت نشوفك تاااانى

تحياتى
البنوته الشقيه

البنت الشقيه said...

ابله نظيره

وحضرتك طيبه
وشكرا لمرورك

تحياتى
البنوته الشقيه

البنت الشقيه said...

دمعاتى

متاكده انك عايز تعرف لون الكارينا اتفتل ياسيدى
لونه

فحلقى غامق تعرفه اللون دا

ولو على الجدعنه معدش حد جدع اليومين دول

تحياتى
البنوته الشقيه

البنت الشقيه said...

انا انسان
شفت بقى الى بتكلم فيه اهو يا عم غواك الاكل اهو
ههههههههههه
ربنا معاك بقى

تحياتى
البنوته الشقيه

البنت الشقيه said...

كلام على بلاطه

وحضرتك طيب
تحياتى

البنوته الشقيه

البنت الشقيه said...

سنيور محمد بدر

شكرا جدا لمرورك
واحييك على مدونتك الرائعه

تحياتى
البنوته الشقيه

البنت الشقيه said...

LOVE YOUR FRIRND

وانت طيب يا هشام
وشكرا جدا لمرورك

تحياتى
البنوته الشقيه

البنت الشقيه said...

حسن حنفى

البوست القادم قريب جدا باذن الله

تحياتى
البنوته الشقيه

البنت الشقيه said...

اختكم فى الله

شكرا جدا للتاج وهحله قريب جدا باذن الله

لا للنميمة said...

شكلى كده جيت متأخر بس ده ما يمنعش اننا نهنى برده بالعيد
كل سنة وحضرتك بالف خير وبوست جميل ومعانى غالية ربنا يكرمك عليها
-----------------
حملتنا هى حملتكم...شرفونا بالزيارة وبمساهماتكم

Unknown said...

واو انا معلقتش ع البوست دا
ههههههههههه


كل سنه وانتى طيبة بعد العيد ها واخده بالك

اه على فكرة انا نزلت بوست جديد

ولا زم تشوفيه
!..من هنا بسرعه

MISS\GH said...

كل سنه وانتى طيبه ياعسل مدونتك حقيقى شقيه و جميله
اتمنى لكى دوام التوفيق والتميز.

حسن حنفى said...

علي فكره انا بعتلك 3 تيجان
مش اتنين بس
;)

momken said...

كل سنه وانتى طيبه

السؤال هو لسه فى ناس بتشترى هدوم فى العيد

طب متشترى دلوقتى هدوم العيد الكبير

لان فى موسم البيع كل التجار بتنزل البضائع الراكده علشان الناس متلقيش غيرها وتشتريها
وطبعا الدنيا زحمه
والناس مستعجله
وده بيكون فرصه للتاجر ان يغش ويسرق

صح ولا غلط

فين العيديه صحيح ولا دى كمان بتخن؟؟؟

تحياتى

شفـقــة و إحســــان said...

كل سنة وانتى طيبة
وبالف صحة وسعادة

*الطالبة عفو الله *زوزو said...

كل سنة و انتي طيبة يا قمر
و الف مبرووك لبس العيد عقبالنا ما نلاقي حاجة نلبسها
ههههه

zOzO said...

كل سنه وانتي طيبه
هي متاخره شويه بس معلش بقي النت كان عندي مش مظبط
ومبروك ع الطقم الجديد
هههههههههههههه

Sweet Violet said...

شفت التحذير متأخر للأسف

و طبعا بما انى كنت فى البلد انتى اكتر واحده هاتعرفى اللى بيكون موجود

اول لما تروحى تزورى حد فى البيت و مينفعش طبعا تقولى لا

بس انا بقى كنت بامسك فى ايدى لحد ماااجى افلسع ومن غير ماحد ياخد فى باله برجعه او اديه لاختى الصغيره

لائيييييييييمه انا عارفه

:D

بس اييييييييييه الانجاز دا 3 ساعات بس

دا انا قعدت اسبوع يابنتى عشان اجيب اللبس

ماشاء الله

انا مش بقر انا بحسد بس

:D

وحشتينى يااحلى بنوته شقيه

Hossam said...

هههههههههههههههه لالا عيب عليكى اوعى تخافى محدش يقدر يغويكم
ههههههههههههههه
كل نسة وانتى طيبة
تقبلى مرورى
سلام