Sunday, November 4, 2007

اغرب خمس حقااااااااااااااااااااائق

اليوم عندي خمس حقائق بس فلة



قال أنه يوجد 5 حقائق في العالم
--الحقيقة الأولى
:-------------------يستحيل أن تلمس كل أسنانك بلسانك،
الحقيقة الثانية
:-------------------بعد قراءة الحقيقة الأولى،
كلّ الحمقى يحاولون لمس أسنانهم
.الحقيقة الثالثة
:------------------أن الحقيقة الأولى كانت مزيّفه ها ها ها ها ها . . . .
.الحقيقة الرابعة
:-------------------مؤكد انك الآن تضحك على نفسك !!!
لأنك أصبحت أحمقًا

!الحقيقة الخامسة
:-------------تريد دعوة أصدقائك لمعرفة هذه الحقائق أيضًا
.

6 comments:

اسكندراني اوي said...

ههههههههههههههههههههه

حلوه بس بقالها فتره يعني مش جديده اوي اوي

تحياتي

M.Shalan said...

هي اتعملت فيكي

غمض عينيك said...

اتصدقي كده عيب
تعملي فيا كده يالينا
ماشي ماشي
انا مخاصمك
:(:(


جامدة واول مرة اشوفها


معلش اعذريني ان كنت اتأخرت عليكي
انا جيت تاني اهوه

محمد سمير

البنت الشقيه said...

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
اتعملت فيك معلش بس برضه مكنش لازم تجرب الاول كنت كمل قرايه انا مليش دعوه يا محمد
اديك اتعملت منة حاجه

A long distance said...

ههههههههه
حلوه يا شقاوه
mrgkiller2020

حسن حنفى said...

هههههههههههه

بجد غريبه جداا